Termeni și condiții
Despre site-ul www.transylvanik.ro
Site-ul web www.transylvanik.ro este proprietatea firmei Transylvanik Outdoor S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Mun. Gheorgheni, str. Kossuth Lajos nr. 6. et II., jud. Harghita, număr de ordine la ORC Harghita J19/258/2023, cod unic de înregistrare fiscală RO45187910, numit pe parcursul acestor termeni si condiții TRANSYLVANIK sau transylvanik.ro.
- Adresă poștală: 535500 Gheorgheni, str. Kossuth Lajos nr. 6, et. II, jud. Harghita
- Telefon: +40 765 032 763, respectiv +36 30 324 7895 (pentru utilizatorii din Ungaria).
- E-mail: info@transylvanik.ro
- Pagină Facebook: Transylvanik
Despre noi
Site-ul Transylvanik are ca scop comercializarea produselor pentru excursii și drumeții, precum și popularizarea producătorilor, prezentarea traseelor turistice.
Utilizatorilor site-ului transylvanik.ro le sunt aplicabile următoarele Termeni și Condiții de utilizare:
Vizitarea site-ului și cumpărarea produselor din magazinul online transylvanik.ro implică acceptarea și respectarea termenilor și condițiilor stabilite de către administratorii site-ului, conform prevederilor legale. Pentru utilizarea în cele mai bune condiții a acestui magazin online, care este deținut și administrat de Transylvanik Outdoor SRL, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor de mai jos.
Administratorii acestui site își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile oricând, fără un preaviz sau notificare. De aceea, vă rugăm să reveniți pe această pagină de fiecare dată când utilizați magazinul online transylvanik.ro. În acest sens, vă informăm că fiecare accesare a magazinului online reprezintă o acceptare a termenilor și condițiilor de utilizare.
Vizitarea și utilizarea acestui site se pot face numai dacă sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugăm să încetați să mai accesați sau să folosiți în orice fel magazinul online transylvanik.ro.
CUPRINS
- Drepturi de autor
- Definiții
- Stocul produselor
- Condiții de cumpărare
- Prelucrarea comenzilor
- Dreptul de renunțare și Garanția de returnare
- Clauză privind dreptul de proprietate
- Răspunderea magazinului online transylvanik.ro
- Politică de vânzare online
- Politica de Newsletter
1. Drepturi de autor
Întregul conținut al site-ului www.transylvanik.ro este proprietatea intelectuală exclusivă a Transylvanik Outdoor S.R.L. și este protejat prin legislația română în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe. Pe site poate exista conținut, care nu este proprietatea noastră intelectuală, dar avem un drept de folosință asupra acesteia. Folosirea oricăror elemente a site-ului, precum imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date, se pedepsește conform legislației în vigoare.
Conținutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, imagini, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini, text și/sau conținut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusivă a furnizorilor sau producătorilor de drept a produselor, Transylvanik având un drept de folosință pe bază contractuală asupra acestora.
Este interzisă orice utilizare a conținutului site-ului în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document sau de legislația în vigoare. Cererile de utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa noastră de email.
În condițiile în care considerați că un anumit conținut aflat pe site-ul nostru încalcă drepturile dvs. de proprietate intelectuală, dreptul la viața privată, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteți rugat să trimiteți un email cu drepturile încălcate, pentru a permite administratorilor site-ului să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.
2. Definiții
Vânzător – magazinul online transylvanik.ro
Client – poate fi orice persoană fizică peste 18 ani sau o persoană juridică, care efectuează o comandă.
Utilizator – orice persoană fizică cu vârsta peste 18 ani sau o persoană juridică, care se înregistrează sau vizitează magazinul online transylvanik.ro
Cont – secțiunea din site, care permite clientului transmiterea mai rapidă a comenzilor și care conține informații despre client în ceea ce privește istoricul comenzilor, date cu caracter personal etc.
Produse – orice produs menționat sau selectat în comandă, care urmează a fi furnizat de către vânzător, clientului.
Comandă – o manifestare de voință, făcută în format electronic, cu scopul de a produce efecte juridice, ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și client, prin care clientul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa fermă de a achiziționa produse din magazinul online și să efectueze plata acestora.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și client, fără prezența fizică simultană a vânzătorului si a cumpărătorului.
Dreptul de proprietatea asupra produselor va fi transferată în momentul livrării, respectiv a semnării de primire a documentului de transport furnizat de către serviciile de Curierat Rapid.
Legea aplicabilă a contractelor la distanță. Contractul este supus legii române. Eventualele litigii apărute între magazinul online transylvanik.ro și client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
Utilizarea abuzivă – reprezintă utilizarea magazinului online într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii magazinului online
3. Stocul produselor
Nu garantăm stocul produselor afișate în magazinul online și nu ne asumăm răspunderea asupra acestui fapt.
Având în vedere cele de mai sus, dacă vreți să vă asigurați, că produsul este în stoc, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail, înainte de plasarea comenzii.
În cazul în care ați comandat un produs care nu este pe stoc (fizic), avem obligația, ca în termen de 24 ore să vă anunțăm telefonic sau prin e-mail despre acest fapt.
4. Condiţii de cumpărare
4.1. Selectarea produsului
Cumpărătorului i se oferă posibilitatea de a comanda din gama largă de produse a magazinului online. Cumpărătorul găsește o descriere a tuturor caracteristicilor esențiale a unui produs, dacă accesează descrierea acestuia.
În cazul intenției sale de cumpărare, cumpărătorul pune produsul dorit a fi achiziționat într-un coş virtual, prin apăsarea tastei „Adaugă în coş”.
Prin apăsarea tastei „Vezi coșul”, cumpărătorul accesează pagina în care sunt înșirate produsele puse în coş cu aceea ocazie de cumpărături virtuale, inclusiv valoarea finală a produselor şi costul de transport. Cu această ocazie clientul are posibilitatea de a verifica corectitudinea comenzii, cu o atenție deosebită asupra prețurilor dar şi a cantităților pe care le poate modifica şi corecta, în funcție de propriile cerințe şi nevoi.
Coșul calculează în mod automat valoarea finală a comenzii.
4.2. Efectuarea comenzii
Dacă, după verificarea cantității produselor plasate în coș, a prețului individual al acestora și al prețului final al comenzii, cumpărătorul hotărăște să finalizeze achiziția, atunci apasă tasta „Continuă cu finalizarea comenzii”.
În cadrul magazinului nostru online aveți posibilitatea de a achiziționa produse şi fără înregistrare prealabilă, motiv pentru care puteți alege din cele trei opțiuni: accesarea magazinului online, ca cumpărător deja înregistrat, ca cumpărător nou sau fără înregistrare.
Dacă anterior ați mai făcut cumpărături în cadrul magazinului nostru online, vă rugăm să ne furnizați parola și adresa electronică cu care sunteți deja înregistrat. Dacă v-ar plăcea să vă înregistrați în calitate de cumpărător nou, atunci furnizați datele necesare în vederea înregistrării, date care urmează a fi stocate în baza noastră de date, iar cu ocazia comenzilor ulterioare nu trebuie decât să vă logați.
În cazul în care plasați o comandă în lipsa unei înregistrări prealabile, vă rugăm să ne furnizați numele dvs, adresa de facturare şi de livrare și orice alte date care vor fi solicitate pentru a putea îndeplini obligațiile noastre contractuale.
Clientul/Utilizatorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda, efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsură în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automată a produsului.
Puteți opta pentru modalitatea de plată favorabilă pentru Dvs:
Plată prin card bancar – va fi posibilă de la începutul lunii ianuarie 2024.
Plată cu virament bancar – (după recepționarea comenzii Dvs., vă vom emite o factură proforma, urmând să efectuați viramentul sumei încrise pe acesta în termen de 48 de ore de la comunicare. Dacă nici după 7 zile din momentul comunicării facturii proforma nu veți achita valoarea acesteia, comanda va fi ștearsă. După plata prețului, comanda Dvs. va fi activată şi vă transmitem prin e-mail toate informațiile suplimentare necesare).
Plata prin ramburs – este posibilă numai în România și Ungaria (plata se va face în numerar sau prin card bancar de către dvs., la momentul predării de către curier a produselor comandate).
Dacă sunteți de acord cu toate specificațiile comenzii, apăsați tasta „Plasează comanda” în vederea înregistrării comenzii. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte, ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare online, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, Clientul/Utilizatorul consimte că magazinul online poate să-l contacteze, prin telefon sau e-mail, în orice situație în care este necesară pentru pregătirea comenzii.
4.3. Modificarea ulterioară a comenzii poate fi efectuată numai în formă scrisă, prin e-mail.
4.4. Preţuri
Prețurile afișate în cadrul magazinului online sunt în Lei (RON) și includ TVA. Prețurile sunt valabile în momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, magazinul online rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără un preaviz sau notificare. Prin efectuarea unei comenzi în magazinul online, vă obligați să plătiți contravaloarea produselor comandate.
Preţurile noastre sunt valabile pe toată perioada comenzii și pot fi regăsite în cadrul magazinului nostru online lângă produsele existente.
Preţurile nu includ cheltuielile de transport. Costurile de transport vor fi afișate înaintea finalizării comenzii.
În cazul în care în magazinul online survin erori sau deficite în planul produselor sau a prețurilor, ne rezervăm dreptul de corectare, remediere. În astfel de cazuri, în urma depistării sau identificării erorii, inclusiv a modificării acesteia, informăm imediat cumpărătorul cu privire la noile date. Ulterior, cumpărătorul poate încă o dată confirma comanda sau există posibilitatea de reziliere a contractului din partea oricăreia dintre părți.
5. Prelucrarea comenzilor
Transylvanik.ro poate anula comanda efectuată de către client, în urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
- datele furnizate de către client sunt incomplete și sau incorecte;
- clientul manifestă comportament și limbaj neadecvat;
- clientul are în istoricul comenzilor livrări refuzate, neridicate;
Prelucrarea comenzilor are loc într-un interval de 2 zile lucrătoare, astfel, dacă comanda se efectuează vineri după masă, sâmbătă, duminică sau în zile de sărbători legale, comanda va fi prelucrată în prima sau a doua zi lucrătoare după acestea.
5.1. Posibilitatea de remediere a erorilor privind înregistrarea datelor
Aveţi posibilitatea de remediere a erorilor privind înregistrarea datelor înaintea apăsării tastei „Plasează comanda”.
5.2. Confirmare
Vă vom trimite o confirmare prin email referitoare la fiecare comandă în parte. Aceasta înseamnă că după plasarea comenzii veți primi un email automat cu privire la recepționarea de către noi a acesteia, iar ulterior, unul referitor la data preconizată a transportului.
În cazul acordurilor prin telefon, sunați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon afișate în email.
5.3. Condiţii de plată
Puteți opta pentru modalitatea de plată favorabilă pentru Dvs:
- Plată prin card bancar.
- Plată cu virament bancar – (după recepționarea comenzii Dvs., vă vom emite o factură proforma, urmând să efectuați viramentul sumei încrise pe acesta în termen de 48 de ore de la comunicare. Dacă nici după 7 zile din momentul comunicării facturii proforma nu veți achita valoarea acesteia, comanda va fi ștearsă. După plata prețului, comanda Dvs. va fi activată şi vă transmitem prin e-mail toate informațiile suplimentare necesare).
- Plata prin ramburs – este posibilă numai în România și Ungaria (plata se va face în numerar sau prin card bancar de către dvs., la momentul predării de către curier a produselor comandate).
5.4. Livrare
Livrarea produselor are loc cu ajutorul serviciului de curierat DPD. Data livrării produsului va fi notificată de către magazinul online pe parcursul procesului de comandă, aceasta fiind specificat şi în e-mail-ul de confirmare. Aveţi posibilitatea de a ajunge la un acord în ceea ce priveşte data exactă a transportului şi la numărul de telefon afişat în email-ul de confirmare.
5.5. Taxele de transport
Taxele de transport depind de țara în care trebuie să livrăm comanda dvs. Pe teritoriul României taxa de transport este de 29 de lei, iar dacă valoarea comenzii depășește 400 de lei, transportul este gratis. Dacă solicitați livrarea pe teritoriul Ungariei, taxa de transport este de 39 lei (2900 de forinți), iar dacă valoarea comenzii depășește 500 lei (40 000 de forinți), transportul este gratis.
Pentru țările Uniunii Europene costul transportului este afișat pe pagina noastră de web. Este posibil, ca pentru unele tari sa alegem alta solutie de transport (de exemplu EMS sau alta firma de curierat), daca trimiterea cu DPD nu este posibil, sau nu este avantajos.
În afară de țările mai sus înșirate, nu vă putem trimite comanda.
5.6. Renunţarea la transport
În cazul în care magazinul online nu-şi îndeplineşte obligaţia asumată prin contract, pe motivul că produsele prevăzute în contract nu îi stau la dispoziţie, acesta are obligaţia de a informa clientul în acest sens.
5.7. Modificarea, anularea comenzii
În momentul plasării comenzii, software-ul magazinului online al vânzătorului trimite imediat o notificare la adresa de e-mail a cumpărătorului cu privire la înregistrarea comenzii.
Respectiva notificare nu se consideră ca fiind un contract încheiat între vânzător şi cumpărător. Pur şi simplu semnalează cumpărătorului faptul că sistemul a înregistrat cererea sa şi a înaintat-o către un angajat al vânzătorului.
În cazul în care cumpărătorul nu primeşte respectiva notificare în termen de 48 de ore, atunci obligațiile de ofertare ale cumpărătorului încetează.
Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului, până la începerea executării comenzii, de retragere a comenzii efectuate pe cale electronică. În momentul începerii executării comenzii, cumpărătorul primeşte prin e-mail şi/sau prin telefon o informare cu privire la durata preconizată a executării şi a începerii executării, ulterior existând posibilitatea de retragere a comenzii sale numai personal sau prin intermediul oricărora dintre contactele afişate pe site-ul Vânzătorului.
6. Dreptul de renunțare și Garanţia de returnare / Returul produselor
Conform legii, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, in termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Dacă decideți să denunțați unilateral contractul, vom accepta produsele restituite numai în ambalajul lor original, în starea lor originală atât sub aspect cantitativ, cât şi calitativ.
Produsele pot fi returnate numai dacă acestea sunt în aceeași stare în care au fost trimise clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care le-au însoțit.
Clientul îşi poate exercita dreptul de denunțare începând cu ziua în care a preluat produsul/produsele. Vânzătorul are obligaţia de a returna suma achitată de către client imediat, însă cel târziu în termen de treizeci de zile de la renunțare.
Cumpărătorul nu îşi poate exercita dreptul de denunțare în cazul în care deja a iniţiat utilizarea conform destinaţiei a produsului comandat. Clientul va suporta cheltuielile de transport ocazionate de returnarea produsului. Dincolo de acestea, clientului nu îi revin alte cheltuieli.
Vânzătorul poate solicita daune pentru utilizarea neconformă a mărfurilor.
În cazul în care marfa restituită în baza dreptului de denunțare nu se află într-o stare impecabilă, nu poate fi vândută, atunci clientul se obligă la despăgubiri, în măsura în care a produs deteriorarea, distrugerea produselor, în mod intenţionat sau din neglijenţă.
În cazul în care, din raportul persoanei care efectuează înmânarea (curier), rezultă faptul că produsul este în mod certificat deteriorat, iar respectivul prejudiciu a survenit anterior preluării produsului, asigurăm imediat reprimirea produsului şi radierea actului de vânzare.
7. Clauză privind dreptul de proprietate
Marfa livrată rămâne proprietatea furnizorului până la achitarea integrală a preţului de cumpărare.
8. Răspunderea noastră
Magazinul online nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către magazinul online a oricărei obligații, conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor și serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
9. Politică de vânzare online
Informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile în magazinul online nu reprezintă o obligație contractuală din partea noastră, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promoțiile/ofertele prezente în magazinul online sunt valabile într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricărui client/utilizator. Pentru motive justificate magazinul online își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/utilizatorului în vederea efectuării unei comenzi dacă acesta manifestă comportament și limbaj neadecvat, sau are în istoricul comenzilor livrări refuzate. Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul/utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care magazinul online își derulează operațiunile pe site.
Politica de Newslettere
Vârsta minimă legală este de 18 ani pentru cei care doresc să acceseze și să plaseze comenzi în cadrul magazinului online!
Un utilizator poate să opteze pentru primirea newsletterelor. Magazinul online are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Fiecare utilizator, care a optat pentru primirea newsletterelor este adăugat automat în lista utilizatorilor care vor primi newslettere, iar fiecare email primit conține informații clare pentru dezabonare.
Dezabonarea se efectuează în momentul în care utilizatorul dă click pe link-ul unsubscribe, apoi modificările operează instant în baza de date. După ce un utilizator se dezabonează, nu va mai primi nici un newsletter din partea magazinului online, decât în cazul în care optează, din nou, pentru abonare.